Darmowe Rytuały Kérastase rozdane


W minionym tygodniu, na naszym Facebooku wytypowaliśmy 4 uczestniczki darmowych Rytuałów Kérastase. Wybrane fanki La Belle odpowiedziały na pytanie, dlaczego właśnie one potrzebują pielęgnacji Kérastase:

"Rytuał Kérastase to absolutnie najlepsza profesjonalna pielęgnacja moich włosów, której jestem wierna od lat! Moja wierność zasługuje na darmowy zabieg ;-)))"

"Moim marzeniem jest powrót do naturalnego blondu na wiosnę, chciałabym żeby przez to moje włosy nie zostały kompletnie zniszczone, ponieważ zima zrobiła i tak dużo spustoszenia na mojej głowie, dlatego taki zabieg byłby cudownym prezentem ;)"

"Moje długie, rozjaśniane włosy są takie niesforne, że tylko kosmetyki kerastase sa w stanie je okiełznać :) bardzo chciałabym spróbować rytuału :) bardzo bardzo bardzo!!"

"Kiedyś miałam długie, piękne włosy, które były moją dumą i radością. Niestety straciły swój blask, gdyż dużo ich wypadło, pokruszyło, choć nigdy ich nie farbowałam, a ja tęsknię za tym, by znów cieszyć się ich wyglądem i pewnością siebie, którą po części wraz z nimi straciłam. Chciałabym je zregenerować, poddać fachowej opiece, by zachęcić je do "współpracy", wzrostu i przekonać się, że znów mogą być piękne, nawet jeśli nie tak długie i gęste jak jeszcze 3 lata temu :)"

Do akcji, oprócz naszych fanek z Facebooka, włączyliśmy również grono trendsetterek, które podzielą się wrażeniami po zabiegu. Na naszym blogu niebawem pojawi się krótka relacja z przebiegu całego projektu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz